بایو دیزل نیوساد

دسته: , شناسه محصول: BD100

336,000 تومان

(0 بررسی ها)
  • بایو دیزل صد درصد خالص
  • عاری از سولفور
  • افزاینده عدد ستان
  • روان کاری داخل موتور
کالا ارسال خواهدشد از طریق 1 روز کاری
  یک سوال بپرس

توضیحات

بایو دیزل نیوساد

با توجه به محدوديت منابع نفتي و تجديد ناپذير بودن اين منابع و آلایندگی بالای آن‌ها، جهان درآیندِ ای نه‌چندان دور دستخوش تحولات بسياري در حوزه انرژی خواهد شد. از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌های جایگزینی این سوخت‌ها، جايگزيني با سوخت هست. دانه‌های روغني خصوصاً سويا از مهم‌ترین محصولات مورداستفاده در تهيه سوخت بیوديزل است.

استفاده مستقيم از روغن‌های گياهی و ترانس استريفيكاسيون دو نوع مهم از روش‌های توليد بيوديزل است.

سوخت بيوديزل به دليل وجود اكسيژن در ساختمان سلولی خود و احتراق کامل‌تر نسبت به ديزل معمولی CO2 كمتری توليد و درنتیجه آلايندگی كمتر خواهد داشت و باعث كاهش گازهاي گلخانه‌ای می‌شود. افزايش درصد تركيبات بيوديزل در سوخت، كاهش چشمگير مقادير شاخص آلايندگي را به همراه خواهد داشت.

استفاده از مخلوط 20% گازوئيل گياهي (بیودیزل) و 80% گازوئيل نفتي بهترين راهكار در گام اول است. هم‌اکنون در بسياري از كشورهای جهان گازوئيل با 20% گازوئيل گياهي (بیودیزل) توزيع می‌شود.

با توجه به این موضوع هم‌اکنون سوخت‌هاي فسيلي به‌صورت گام‌به‌گام و به‌تدریج با گازوئيل گياهي جايگزين می شوند، به‌نحوی‌که افزايش كشت محصولات حاوي روغن به‌عنوان مواد اوليه موردنیاز براي توليد بيوديزل در دستور كار بسياري از كشورها قرارگرفته است. از اين سوخت می‌توان به‌عنوان يك سوخت كارآمد و مناسب برای کاهش استهلاک موتور خودروهای دیزلی استفاده كرد.

اين سوخت می‌تواند به‌عنوان ماده اوليه توليد هيدروژن در پیله‌های سوختي، پاک‌کننده لکه‌های روغن، عامل محرك توربین‌های توليد الكتريسيته ديزلي، ايجاد روشنایی و پخت‌وپز، گرمايش منازل، رقیق‌کننده گریس‌ها و پاک‌کننده‌های صنعتي، از بين برنده رنگ، چسب و روغن، پاک‌کننده قير و جوهر و روان كننده قطعات فلزي استفاده كرد. همچنين اين سوخت در صنايع هوايي نیز استفاده می‌شود.

0.0 میانگین امتیازات Rated (0 Reviews)

Rated
0%
Rated
0%
Rated
0%
Rated
0%
Rated
0%

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بایو دیزل نیوساد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما مجوز اضافه کردن این کوپن ندارید

  • نام فروشگاه: زیست بنیان فرآیند نیوساد
مشاهده فروشگاه

شرکت دانش‌بنیان زیست بنیان فرآیند نیوساد به‌عنوان تولیدکننده انواع محصولات با پایه زیستی فعالیت دارد که با تکیه‌بر دانش و تخصص فنی و تجربه کافی اقدام به تولید محصولات سازگار با محیط‌زیست نموده است.

هیچ پیشنهاد بیشتر برای این محصول موجود نیست!

شرایط حمل و نقل

(مقدار کم) ارسال با تیاکس و پیک موتوری داخل تهران بر عهده خریدار

(تناژ) تحویل درب کارخانه- حمل با خریدار

شرایط بازپرداخت

هفتگی

ابطال / بازگشت / تبادل

دریافت کالا بدون قید و شرط و استرداد وجه

درخواستهای عمومی

هیچ درخواستی وجود ندارد.