سامانه ویتفا با جهت حمایت از فناوری و خلاقیت ایرانی سامانه ای را جهت توسعه محصولات و خدمات دانش بنیان پیاده سازی نموده است.  

تولید کنندگان محصولات دانش بنیان، فناورانه و خلاق می توانند محصولات خود را در این سامانه به معرض فروش بگذارند .

در اینجا مختصری از سیاست ها و روش همکاری با تامین کنندگان شرح داده می شود. علاقهمندان جهت آشنایی و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشند.

امکاناتی که در اختیار تامین کنندگان محصول در ویتفا قرار داده می شود:

  • صفحه اختصاصی فروشگاه به نام اختصاصی تامین کننده جهت تبلیغات و معرفی به عنوان فروشگاه آنلاین
  • داشبورد اختصاصی مدیریت کالا
  • امکان اضافه کردن و ویرایش محصولات
  • مدیریت انبار و فروش کالا
  • اطلاع از وضعیت فروش، موجودی انبار و نظرات خریداران در مورد محصولات شما

روش همکاری ویتفا با تامین کنندگان :

  • ارسال کالا توسط ویتفا
  • ارسال کالا توسط تامین کنندگان

ارسال کالا توسط ویتفا:

در این روش، شرکت محصولات خود را به آدرس ویتفا ارسال می کند، پس از بررسی کالاها و تایید سلامت و مطابقت کالا با محصول قرارداده شده در سایت ، پس از فروش محصولات در سایت ویتفا ، محصولات برای مشتریان توسط ویتفا ارسال می شوند.

در این روش تامین کننده می تواند در هر زمانی پس از فروش محصولات درخواست پرداخت وجه داشته باشد و بصورت خودکار در پایان هر ماه مبلغ فروش به حساب شرکت واریز می شود.

انبارداری برای تامین کنندگان در این روش به مدت 3 ماه بدون هزینه می باشد و پس از این مدت تامین کننده تصمیم می گیرد که درخواست عودت نماید یا فاکتور هزینه انبار داری یا دریافت نماید.

این روش به دلیل یکپارچگی ارسال، سرعت عملیات و اجرای منظم توسط ویتفا به تولید کنندگان پیشنهاد می شود.


ارسال کالا توسط تامین کنندگان:

در این روش کالا توسط تامین کنندگان مستقیما برای مشتری ارسال می شود . هزینه های حمل و نقل کالا توسط پست جمهوری اسلامی تعریف شده و هزینه حمل مازادی برای تامین کنندگان ارسال نمی شود.

تامین کنندگان پس از انجام هر فروش و ارسال کالا موظف می باشند فیش پستی ارسال کالا را در سایت آپلود نمایند یا فیش را به ایمیل پشتیبانی سایت ارسال نمایند.

در این روش تامین کننده می تواند در هر زمانی پس از ارسال محصولات درخواست پرداخت وجه داشته باشد و بصورت خودکار در پایان هر ماه مبلغ فروش به حساب تامین کننده واریز می شود.